Stánek Volvo Cars byl vyhlášen za nejlepší na autosalonu v Ženevě 2011
Stánek společnosti Volvo Cars byl vyhlášen za nejlepší na autosalonu v Ženevě 2011
Společnosti Volvo Car Corporation a Volvo Cars Switzerland získaly za letošní nejlepší stánek na autosalonu ocenění za kreativitu pro rok 2011. Porotu oslovila především jednotnost řešení celého stánku, která jedinečným způsobem odrážela značku a její hodnoty.
Důvody, proč porota vybrala za vítěze společnost Volvo, byly následující:
Kontext: Dřevo zvolené jako materiál podlah vypadalo exkluzivně, a přitom stále působilo příjemným dojmem. Výstižně tak vyjadřovalo hlavní zásady skandinávského designu – pocit uvolněnosti a harmonie.
Technologie: Integrace tří hlavních obrazovek, které byly viditelné ze všech míst výstavní haly, a také prostory nabízející možnosti připojení byly výborné. V kryté místnosti mohli návštěvníci důmyslným způsobem využít a vyzkoušet nové technologie.
Inovace: Vlajková loď značky Volvo ‒ V60 Plug-in Hybrid – byla vystavena na pódiu uprostřed stánku. Další modely byly prezentovány zajímavým působem a byly snadno přístupné jak pro veřejnost, tak pro zástupce značky.
„Jsme tímto prvním ženevským oceněním za kreativitu mimořádně potěšeni a poctěni. Rád bych pogratuloval všem, kdo na přípravě koncepce a na realizaci stánku pracovali. Je to mimořádné uznání pro každého z nich,“ říká Anouk Poelman, prezident společnosti Volvo Cars Switzerland.
V závěru porota uvedla, že ačkoliv se stánek značky Volvo nacházel uprostřed výstavní haly, byly velmi dobře využity všechny možnosti a příležitosti vyplývající z této koncepce.
Stánek Volvo se od konkurence odlišoval především transparentností a otevřeností.
Dalšími nominovanými byly stánky značek Smart a BMW.
PR