Vyhledávání

Subaru na domácím japonském trhu představilo nový kompaktní vůz Trezia

Subaru na japonském trhu představilo nový kompaktní vůz Trezia

Tokio, 29. listopadu 2010 - Koncern Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), výrobce automobilů Subaru, dnes oznámil zahájení prodeje nového kompaktního vozu na japonském trhu. Vzhledem k trendu „downsizingu“ stále více uživatelů cestovních vozů i v Japonsku hledá menší a kompaktnější alternativy. Subaru se rozhodlo doplnit svou současnou nabídku s vozidlem umístěným mezi segment mini-automobilů a C a D segment, který je pro Subaru zásadní.

S celkovou délkou méně než 4 m, prostornou kabinou, velkorysým vnitřním prostorem a nízkými hodnotami emisí se nové Subaru nejen minimálně vyrovnává se silnou konkurencí ve třídě malých vozů, ale nezadá si ani s konkurenty z vyšších segmentů. Vozidlo, které je prezentováno jako ‘New Compact Smart Wagon’, představuje zcela novou nabídku v domácí modelové řadě Subaru a je vnímáno jako první krok do rychle rostoucího segmentu malých MPV.

Mimo reakce na silnou poptávku na trhu odráží uvedení nového kompaktního modelu rovněž úspěch aliance Subaru s Toyota Motor Corporation, oznámené v dubnu 2008. Nový model Subaru je výsledkem úspěšného projektu, který realizují obě japonské společnosti společně, a ve kterém je Toyota používána jako základní model. Sourozence rozlišuje přepracovaná přední a zadní část vozu spolu s dalšími rysy pro Subaru vlastními. S názvem 'Trezia' (pocházející ze slova 'Treasure = poklad'), bude nový vůz k dispozici se dvěma zážehovými motory DOHC s atmosférickým sáním (1.5 a 1.3l), ve čtyřech stupních výbavy (i, L, S a Typ Euro), které mohou být kombinovány v osmi variantách. CVT převodovka je standardem u obou motorizací, 1.5l přichází i v kombinaci se sekvenční převodovkou s možností 7mi rychlostního režimu voleného páčkami pod volantem.

Model 1.5i typ Euro obsahuje vyšší specifikaci, s exkluzivní výbavou jako je speciální design litých kol, sportovnější odpružení, kožený volant a hlavice řadicí páky a další doplňky. Cena začíná na 1.428.000 JPY za 1.3l a 1.979.000 JPY u 1.5l motorizace. Trezia se svojí univerzálností a vysokou konkurenceschopností je zaměřena na široké spektrum uživatelů, od aktivních seniorů k mladým rodinám, a roční prodejní cíle jsou 12 000 vozů.


Subaru Trezia 2011 - spec. Jap.

FHI potvrdilo představení modelu i v Evropě, ačkoli přesné načasování zatím neoznámilo. Trezia nepřichází jako náhrada za Subaru Justy, oba modely reprezentují různé segmenty, jiné cílení na zákazníky a plní rozdílné požadavky trhu. Trezia bude představovat zcela novou nabídku v aktuální modelové řadě Subaru v Evropě.


O společnosti Fuji Heavy Industries Ltd.
Koncern Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), výrobce automobilů Subaru, je předním japonským výrobcem s dlouhou historií technologických inovací, které se opírají o zkušenosti z letecké divize koncernu. Výroba automobilů je jedním z hlavních pilířů koncernu, ale i ostatní divize HFI – Aerospace, Industrial Products a Eco Technologies – nabízejí širokou paletu produktů od motorových agregátů přes generátory, vozy technické údržby po malá letadla, základní komponenty osobních letadel či větrem poháněných generátorových systémů. FHI si vydobyla celosvětové uznání za technologii stálého pohonu všech kol AWD a ploché motory Subaru s protiběžnými písty. Firma je rovněž na špici vývoje ekologických technologií a zasazuje se o celosvětovou ochranu životního prostředí.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu