Vyhledávání

Subaru vyhrává v anketě ADAC AutoMarxX „známku celkové spokojenosti“

ADAC AutoMarxX: Vynikající výsledek pro Subaru

Subaru vyhrává v anketě ADAC AutoMarxX „známku celkové spokojenosti“ a ve statistice poruchovosti získává ideální ohodnocení 1,0. Také u otázky „připravenost k dalšímu prodeji“ dosáhla značka Subaru na 1. místo.

Jeden z hlavních důvodů, které vedou zákazníky Subaru ke spokojenosti se svými vozy, je maximální odolnost vůči poruchám. To potvrzují dosažené vynikající výsledky modelů největšího výrobce vozů s pohonem všech čtyř kol v anketě ADAC „odolnost vůči poruchám“: s ideální známkou 1,00 se umísťuje na 1. místě před Mitsubishi a Mini (1,04), Audi (1,17) a Mercedesem (1,27).

U otázky „spokojenost zákazníků“ boduje Subaru se známkou 1,23 před Jaguárem (1,26) a Porsche (1,29).

V kategorii „spokojenost zákazníků s jejich servisem“ dosáhla značka Subaru známky 1,26 před Jaguárem 1,37) a Toyotou (1,39).

V otázce „spokojenost s produktem“ se umístila Subaru známkou 1,28 na 3. pozici za Jaguárem (1,19) a Porsche (1,28). Tím jsou a zůstávají zákazníci Subaru se svým vozem a svým prodejcem spokojenější než zákazníci všech ostatních značek.

Také TÜV-Report potvrzuje kvalitu značky: Subaru se zde nachází se známkou 1,29 na 2. místě za Porsche (1,00) a před Toyotou (1,59). Toto špičkové umístění podtrhuje stále trvající vysokou kvalitu produktu a skvělé hodnocení v posledních čtyřech TÜV reportech: v letech 2005, 2006, 2007 a 2008 stála značka Subaru vždy na stupních vítězů a obsadila 2. místo za Porsche a před Toyotou. Znovu získané místo na špici u AutoMarxX 2009 je výsledkem dynamického vývojového potenciálu značky Subaru, kdy spolehlivost ovlivňuje spokojenost a sama spokojenost zákazníka garantuje budoucí úspěch.

Všeobecná spokojenost se značkou vyplývá z několikanásobného špičkového ohodnocení, kterého značka Subaru celkově dosáhla. V Top Ten spokojenosti s produktem se nacházejí hned 3 modely: Forester, Legacy/Outback a Impreza. Na otázku „koupil byste si znovu váš vůz?“ byla odpověď převážně pozitivní. Takto vedou jednotlivá pozitivní ohodnocení k 1. místu v připravenosti „znovu koupit“. Subaru zde získává známku (1,26) před Porsche (1,29), Hondou (1,46) a Alfou Romeo (1,45). Úroveň hlasování ovlivňuje také hodnocení modelové specifikace servisů, kde modely Forester, Legacy/Outback a Impreza také patří do Top Ten. V celkovém výsledku ADAC AutoMarxX 2009 se značka Subaru zlepšila o 1 místo a dosáhla tak na 11. příčku.

Excelentní ohodnocení své značky pro p. Beckera, ředitele Subaru Deutchland, ovšem není důvodem, proč odpočívat na vavřínech: „Takové výsledky jako u ADAC AutoMarxX 2009 nám nebyly darovány. Pro Subaru nejsou tyto výsledky žádnou jepicí s jednodenní životností. Věnujeme totiž mnoho pozornosti nejen kvalitě produktu jako výrobce, ale jako dovozce pozornost směřujeme i ke spokojenosti zákazníků a prodejců. AutoMarxX 2009 potvrzuje, že naše koncepce a naše cesta jsou správné.“
V anketě AutoMarxX hodnotí institut ADAC od roku 2001 image a povědomí o značce 33 výrobců automobilů působících na německém trhu.

Srovnání značek AutoMarxX je prováděno institutem ADAC pod dohledem profesora Dr. Christiana Homburga z Univerzity v Mannheimu. Hodnocení se skládá z jednotlivých kritérií, jako je image značky, povědomí o značce, spokojenost zákazníků a povědomí o produktech. Také otázky, které se týkají životního prostředí a bezpečnosti, ovlivňují hodnocení. ADAC AutoMarxX zobrazuje svou studií, jako jedinou tohoto typu, úroveň služeb nejdůležitějších automobilových značek. V aktuálním vyhodnocení je více než doposud hodnocen vztah k životnímu prostředí a bezpečnost. U životního prostředí je jako základ hodnocení posuzován výsledek ADAC-Eco testu.


Další a navíc obhájený úspěch pro Subaru Forester – ocenění „Automobil 4x4 roku 2009“
Forester obhájil své první místo ve čtenářské anketě o nejoblíbenější automobil s pohonem všech kol v České Republice i v roce 2009.

Prodejně nejúspěšnější model značky Subaru - Forester - sbírá úspěchy nejen na mezinárodní scéně, když například jeho 2,5 l turbomotor Subaru Boxer vyhrál v soutěži "International Engine of the Year Awards 2008", nejvyšším možným oceněním v nových nárazových testech institutu IIHS, nebo ve statistikách spolehlivosti německé společnosti Dekra 2009, ale stále více se prosazuje již i v České republice.

Jeho prodejním úspěchům a rostoucí oblibě velmi napomáhá nová motorizace s unikátním motorem SUBARU BOXER DIESEL a možná právě proto jej čtenáři časopisu 4x4 Automagazín již podruhé za sebou zvolili nejoblíměnější čtyřkolkou i pro rok 2009. Výsledky ankety „Automobil 4x4 roku 2008“, pořádané časopisem a dalšími sponzory byly vyhlášeny v rámci slavnostního večera u příležitosti zahájení výstavy Autosalon Brno 2009.

Subaru Forester tedy podruhé vyhrál svoji kategorii A – vozy 4x4 se základní pořizovací cenou do 1 mil. Kč a v nabitém segmentu tak ukázal, že má svoji pevnou pozici mezi oblíbenými vozy SUV.

Subaru.cz

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu