Vyhledávání

U Fordu byl na AUTOSALONU BRNO 2009 největší zájem o modely Fusion a Fiestu

U Fordu byl na AUTOSALONU BRNO 2009 největší zájem o modely Fusion a Fiestu

U Fordu je největší zájem o Fusion a Fiestu

Na AUTOSALONU BRNO 2009 představuje vozy s modrým oválem ve znaku společnost FORD RAŠINO. Za první dva dny zde zaznamenali nebývalý zájem zákazníků především o vozy Fusion a Fiesta.

Tento trend nám potvrdil obchodní ředitel společnosti Ing. Josef Šinogl, který k tomu dodal, že se také zvyšuje zájem o modelovou řadu Mondeo.

„Na plochu v naší expozici jsme se snažili umístit co nejširší modelovou paletu, kterou značka Ford nabízí,“ říká Ing. Šinogl a dále dodává, „i přes to, že máme velkou prodejní plochu v našem prodejním salonu, tak zde nikde nemůžeme vystavit tolik vozidel, jako právě na takové akci, jakou je AUTOSALON. Těší nás velký zájem návštěvníků, pozitivně hodnotíme i páteční večerní akci, kdy sem mohla zavítat řada lidí po práci a my jsme jim mohli představit naše vozy. Nedělní zhruba tříhodinový nápor zájemců o vystavené vozy, pak byl pro nás skutečně extrémní. Vše jsme ale zvládli. Již dopředu jsme se na AUTOSALON připravovali a nabídli jsme určité zvýhodnění pro zájemce o vozy Ford. Tato naše akce trvá jen po dobu AUTOSALONU BRNO.

A mohu říci, že jen za první dva dny se nám zde podařilo prodat nějakých dvanáct vozidel a další máme tzv. nasmlouvané. Předpokládáme tak, že po výstavě bychom se mohli pohybovat někde kolem třiceti až čtyřiceti prodaných aut, což by bylo velice dobré číslo. Jako jedni z mála nabízíme na AUTOSALONU také užitkové vozy a musím říci, že je to velmi dobré spojení. O tato vozidla mají zájem drobní podnikatelé, kteří si samozřejmě rádi prohlédnou i osobní auta. V dřívější době se lidé většinou jen chodili na auta dívat, ale dnes jim můžeme díky komunikačním technologiím rovnou nabídnout srovnání nabídek, cen apod., a můžeme je odbavit například i vzhledem k přípravě smluv přímo na místě. Tím se také takováto akce dostává do jiné polohy.

Rozhodli jsme se zde představit i určitý výběr ze sortimentu náhradních dílů, abychom mohli přímo na cenových relacích ukázat, že naše vozy i náhradní díly jsou na trhu cenově srovnatelné. Zákazník je totiž dnes velice vzdělaný. Má celou řadu možností jak získat informace. A tak se občas stane, že svými dotazy zaskočí dokonce i naše nejlepší prodejce. Hodnotím to ale pozitivně v tom, že i naši lidi zde mají zpětnou vazbu, na co se lidi ptají, na co se mají zaměřit, případně doučit. Je to i pro ně důležité pro získání jejich dalšího a širšího rozhledu v oboru.“

BVV

 

Fotogalerie

Autosalon Brno 2009 a další novinky, foto Karel Kolečko

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu