Vyhledávání

Úspěšné partnerství mezi španělskou automobilkou a fotbalisty pokračuje

Úspěšné partnerství mezi španělskou automobilkou  a fotbalisty pokračuje

 SEAT sponzorem UEFA EUROPA LEAGUE ve fotbale
Úspěšné partnerství pokračuje

Úspěšné partnerství mezi španělskou automobilkou SEAT a UEFA EUROPA LEAGUE ve fotbale pokračuje i v sezoně 2010/2011. První rok vzájemné spolupráce s jednou z nejvýznamnějších soutěží evropského klubového fotbalu se stal velmi záhy nejúspěšnějším programem sportovního sponzoringu v historii značky SEAT. Novou sezonu UEFA EUROPE LEAGUE ve fotbale zahájí 16. září první vzrušující zápasy ve skupinách.

„Máme mladého a sportovního ducha a orientujeme se na design. Naše vozy jsou založeny na emocích stejně jako evropský fotbal. Proto je pro nás UEFA EUROPA LEAGUE dokonalým prostředím pro prezentaci dynamického charakteru naší značky velkému počtu lidí,“ prohlásil James Muir, prezident společnosti SEAT S.A.

Sponzorování UEFA EUROPA LEAGUE je velmi úspěšným elementem strategie zaměřené na podporu image značky SEAT. V první sezoně bylo odehráno 205 zápasů, které v živém přenosu sledovalo 526 milionů diváků po celém světě, zatímco 4,4 milionu lidí se na ně přišlo podívat přímo na stadiony. Pro značku SEAT to znamenalo obrovskou sledovanost – například banner SEAT vidělo na portálu uefa.com více než 48 milionů návštěvníků. „Těšíme se na novou sezonu, v níž očekáváme ještě větší odezvu,“ pokračoval James Muir.

Po kvalifikacích se druhá sezona UEFA EUROPA LEAGUE rozjíždí zápasy ve skupinách. V šesti hracích dnech v období od 16. září do 16. prosince odehraje 48 prvotřídních týmů celkem 144 zápasů. Jedinečný fotbalový festival bude probíhat napříč celou Evropou od Sevilly přes Palermo až po Kyjev a Petrohrad. Dva nejlepší kluby z každé skupiny vstoupí do velmi napínavé vyřazovací části, která bude zahájena 17. února 2011. Vítězové semifinálových zápasů se utkají 18. května 2011 ve velkém finále v Dublinu.

SEAT je hlavním partnerem UEFA EUROPA LEAGUE na tři sezony od začátku září 2009 do roku 2012. Smlouva zahrnuje řadu práv souvisejících s asociací, pořádanými akcemi, propagací a sdělovacími prostředky, které podpoří vznik silného spojení mezi značkou SEAT a fotbalovými fanoušky po celé Evropě. Českým zástupcem v následující sezoně je Sparta Praha.

 

PR

 

Fotogalerie

60 let automobilky SEAT

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu