Vyhledávání

V Jižní Americe byla spuštěna výroba Peugeotu 408. Informační embargo již bylo ukončeno

408 pro Latinskou Ameriku
Peugeot se vrací na špičku jihoamerického trhu

V Jižní Americe byla spuštěna výroba Peugeotu 408. Informační embargo o novém modelu bylo ukončeno a v ulicích se objevují první vozy.


Styl a jistota: kvalita jako hlavní zadávací podmínka
Fleetové vozy 408 začínají jezdit „v reálných podmínkách“. Dokončuje se tak vývojové stádium finálního ověřování nového modelu v praxi před uvedením na trh, nutné ke splnění mimořádně vysokých kritérií kvality. Před zahájením prodeje absolvuje latinskoamerický Peugeot 408 celkem 1 milion kilometrů testovacích jízd.

Vůz pro Latinskou Ameriku vyvinutý ve spolupráci s výzkumnými centry Skupiny
Latinskoamerický Peugeot 408 bude vrcholem řady sedanů, které Značka vyrábí v Latinské Americe. Jeho cílem bude obohatit nabídku modelů Peugeot na tamním trhu.
Peugeot 408 pro Latinskou Ameriku se bude vyrábět v továrně skupiny PSA Peugeot Citroën ve městě Palomar v blízkosti Buenos Aires. Nový model tak bude těžit ze zkušeností tohoto průmyslového podniku, jenž do dnešního dne vyrobil již 1,2 milionu automobilů.
Vývoj projektu byl skutečně globální. Vyžadoval totiž úzkou spolupráci mezi vývojovými týmy v Číně, kde se vůz prodává již od dubna tohoto roku, a jednotlivými výzkumnými a výrobními centry v Latinské Americe za přispění R&D center ve Francii, Číně, Brazílii a Argentině.
Práce na vývoji stylu latinskoamerického Peugeotu 408, studie věnované doplňkovým výrobkům a zákaznické studie se prováděly lokálně, za pomoci pařížské centrály a střediska Sao Paulo Tech Center.

Nový lev pro luxusní výrobek v Latinské Americe
Latinskoamerický model 408 je prvním vozem značky Peugeot na jihoamerickém kontinentu, který nese nové logo Značky.
Koncepce vozu vyjadřuje podstatu nového sloganu Značky „Motion & Emotion“. Spojuje zážitek z jízdy s neúnavnou snahou o dokonalost, která se projevuje především ve vypracování detailů, ve volbě materiálů nebo v akustickém komfortu.
Pozici tohoto modelu v řadě luxusních vozů podtrhuje i zvýšená architektura poskytující bezkonkurenční objem, prostornost a světlo a dále také elegantní, vyvážený a harmonický design.


První představení na autosalonu v Sao Paulo
Latinskoamerický Peugeot 408 se poprvé oficiálně představí veřejnosti na konci října na autosalonu v Sao Paulo, v srdci největšího automobilovém trhu na jihoamerickém kontinentu.

Odbytiště v Latinské Americe přispívající k internacionalizaci Značky
Peugeot 408 se kromě nejvýznamnějších jihoamerických trhů, kterými jsou Brazílie a Argentina, bude prodávat i v dalších 25 zemích Latinské Ameriky. Novému modelu se tak otevírají obrovská odbytiště, která odpovídají ambiciózním cílům Značky na získání nových trhů a další posílení image společnosti Peugeot.



Peugeot
Peugeot je jedinou značkou poskytující komplexní nabídku prostředků globální mobility: osobní a užitkové vozy, skútry, jízdní kola a široká nabídka servisních a doplňkových služeb. Celkem 10 000 prodejních míst ve 160 zemích světa reprezentuje spojení hledání dokonalosti a emocí pod značkou Peugeot. V roce 2009 prodal Peugeot celkem 1 842 000 vozů, a stal se nejvýznamnější francouzskou značkou na světě v počtu přihlášených vozů a obsadil 10. příčku v celosvětovém žebříčku. Značka vychází ze své 200leté tradice a v roce 2010 připravuje obměnu stylu, vizuální identity, doplňuje svou nabídku mobility a potvrzuje své mezinárodní ambice. Pokračuje ve svém rozvoji a uvádí na trh automobilovou specialitu RCZ, elektrický vůz iOn, v Číně model 408, tři nové modely v Latinské Americe a v Evropě přichází s novou nabídkou mobility na míru, službou Mu by Peugeot.

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu