Vyhledávání

VW spouští kampaň, zaměřenou na odpovědný přístup k životnímu prostředí

Volkswagen spouští kampaň „Think Blue.“
 
Praha, 25. října 2011 – Volkswagen zahajuje v České republice v rámci projektu „Think Blue.“ kampaň zaměřenou na odpovědný přístup k životnímu prostředí. Kromě cíle stát se v roce 2018 největší automobilkou na světě si Volkswagen vytyčil i cíl stát se tou nejzodpovědnější automobilovou značkou vzhledem k životnímu prostředí. Zajištění dostupnosti trvale udržitelné mobility pro každého je pro značku Volkswagen nejvyšší prioritou. Její výrobní program proto již dnes zahrnuje nejrůznější modely BlueMotion Technology, BlueMotion, BlueTDI, EcoFuel, BiFuel nebo Hybrid. V praxi však k účinné ochraně životního prostředí samotná nabídka vyspělé techniky nestačí, a tak vznikl projekt „Think Blue.“ zaměřený na osvětu široké veřejnosti a podporu ekologického chování.
 
Předehra kampaně „Think Blue.“ byla v České republice zahájena v sobotu 22. října večerním promítáním mořského světa na Vltavě u Střeleckého ostrova, které vyvrcholilo v pondělí 24. října. Jako další komunikační kanály pro kampaň „Think Blue.“ zvolil Volkswagen outdoorovou reklamu, televizní spoty a inzeráty v tištěných médiích. Cílem uvedených aktivit je podporovat v široké veřejnosti povědomí o potřebě aktivního přístupu k zodpovědnosti za životní prostředí.
 
Inspirace pro název „Think Blue.“ sahá až do 60. let, kdy se Volkswagen významně podílel na demokratizaci mobility. Jedna z nejznámějších kampaní této značky nesla tehdy název „Think small“. Aktuální výzvou automobilového průmyslu je učinit hospodárnou a ekologickou mobilitu dostupnou pro každého a Volkswagen chce opět stanout v čele. Proto na trh uvádí cenově dostupné automobily s velmi nízkými hodnotami spotřeby paliva a emisí, ale zároveň se snaží navázat dialog s veřejností prostřednictvím nové kampaně „Think Blue.“.
 
K plnému využití obrovského potenciálu nejmodernějších technologií pro snižování spotřeby paliva a emisí v moderních vozech je totiž nezbytná součinnost řidiče, jehož styl řízení má na skutečnou spotřebu paliva zásadní vliv. Projekt „Think Blue.“ se proto snaží propagovat také zásady ekonomické a ekologicky šetrné jízdy, které umožňují snížit spotřebu paliva až o desítky procent. Jak to může vypadat v praxi, ukázala letošní mezinárodní soutěž „Think Blue. World Championship 2011“, v níž zvítězil Rakušan Gilbert Plank, který se třemi spolucestujícími včetně zavazadel ujel za volantem modelu Golf BlueMotion 632 kilometrů s průměrnou spotřebou 3,75 l/100 km.
 
V rámci celosvětového projektu „Think Blue.“ zahájeného v roce 2010 se Volkswagen zaměřuje rovněž na výrobu využívající energii z obnovitelných zdrojů, na recyklaci a na vývoj elektromobilů a dalších alternativních pohonů, které budou na trh uvedeny v horizontu několika málo let. Volkswagen se navíc zabývá také zcela novými přístupy k řešení individuální mobility, jak naznačuje například nedávno představený koncept NILS nebo projekt sdílení vozidel „Quicar“. V samotné výrobě hodlá Volkswagen díky iniciativě „Think Blue. Factory“ snížit emise skleníkových plynů do roku 2020 o 40 % v porovnání s rokem 2010. Volkswagen se angažuje v ochraně životního prostředí i mimo sektor automobilové dopravy. Ve spolupráci s ekologickými organizacemi například bojuje v Mexiku proti erozi půdy nebo v Jižní Africe za zachování druhové rozmanitosti.
 

 

 

Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
AC&C Public Relations
Kontakt: Jan Klíma
 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu