Vyhlášení ambiciózního programu PSA, zaměřeného na zaměstnávání mladých lidí
Paříž, 23. června 2010
Zaměstnávání mladých lidí: nová dynamika pro období 2010 - 2011
Ředitel pro lidské zdroje Denis Martin oznámil na zasedání Evropské podnikové rady vyhlášení ambiciózního programu zaměřeného na zaměstnávání mladých lidí, který se týká 7 400 osob v Evropě, z toho 6 400 ve Francii.
Do léta 2011 přijme PSA Peugeot Citroën ve Francii 2 000 učňů, 600 mladých pracovníků na smlouvu zaměřenou na získání pracovních dovedností, 2 500 stážistů a 200 zahraničních dobrovolných studentů-pracovníků společnosti.
Vedle tohoto programu zaměřeného na aktivní zapojení do profesního života bude ve Francii nabídnuto 1 100 pracovních míst v oblasti inovací, obchodního rozvoje, služeb a výroby:
700 míst pro inženýry, ekonomy a techniky;
400 dělnických míst ve výrobě, především v továrnách v Sochaux, Poissy a Vesoul.
Tento ambiciózní program na zapojení do profesního života a přijímání nových zaměstnanců je plně v souladu s cíli politiky, kterou skupina vyhlásila v loňském roce. Snahou je připravit odborné kompetence, které bude podnik v budoucnu potřebovat, a umožnit mladým lidem získat reálné vyhlídky na zapojení do pracovního života a objevit profesní možnosti a hodnoty velké průmyslové skupiny jako je PSA Peugeot Citroën.
O vedení mladých lidí se formou konzultací a patronátu postarají starší zkušení zaměstnanci, kteří jim tak předají své zkušenosti a pomohou jim zapojit se do podniku.
Dále bylo oznámeno, že by průmyslové a obchodní pobočky skupiny v Evropě měly v tomto období přijmout více než 1 000 osob, z toho 400 mladých v rámci programu zapojení do profesního života.
Tyto programy přijímání nových zaměstnanců a zapojování mladých do profesního života získal na zasedání Evropské podnikové rady jednoznačnou podporu ze strany odborových organizací.
I přes nejistotu, která ještě stále vládne v odvětví automobilového průmyslu, zejména pokud jde o dopad postupného utlumování vládní pomoci a příspěvků, tak skupina PSA Peugeot Citroën dodržuje svůj závazek týkající se zapojování mladých lidí do profesního života a rozvíjí rozsáhlý program na přijímání nových zaměstnanců.
Martina Bedrnová Radka Matthey
Public relations Public relations
CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
PR