Vyhledávání

Výrobce automobilů Subaru dnes v Los Angeles představil svůj nový globální slogan

FHI přichází s novým sloganem pro vozy Subaru:
„Confidence in Motion“

– při příležitosti představení vývojové studie ztělesňující tento slogan na autosalonu v Los Angeles –

Tokio, 2. listopadu 2010 - Koncern Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), výrobce automobilů Subaru, dnes představil svůj nový globální slogan „Confidence in Motion“ (přibl. „Jistota v pohybu“), coby součást pokračujících snah o posílení značky Subaru.

„Confidence“ (Jistota) odráží přístup značky Subaru ke špičkovým konstrukčním řešením a současně důvěru získanou u řidičů díky dlouhodobé snaze poskytovat jim nejen potěšení z jízdy, ale i uklidňující pocit bezpečí. „in Motion“ (V pohybu) vyjadřuje odhodlání výrobce vozů Subaru přicházet s dalšími inovacemi, které naplní očekávání zákazníků ve světě neustálých změn.

Subaru bude aktivně přistupovat k řešení globálních otázek životního prostředí i poptávce po stále vyspělejších způsobech používání automobilů. Subaru je přesvědčeno o tom, že automobily by měly být něčím více než pouhým dopravním prostředkem. Měly by být i zdrojem potěšení, přičemž potěšení stojí na základech daných pocitem bezpečí. Tyto dvě neoddělitelné hodnoty jsou jádrem všech praktických zkušeností s vozy Subaru. Očekávání zákazníků se postupně mění a Subaru se bude díky svému pokrokovému myšlení snažit potřeby zákazníků vždy předvídat. Subaru bude i nadále nabízet potěšení a pocit bezpečí, aniž by ztratilo ze zřetele samotnou esenci toho, čím by automobil měl být.

Slogan „Confidence in Motion“ vyjadřuje cíl automobilky Subaru pokračovat v neustálém vývoji, aby ještě vyšší počet zákazníků získal příležitost obohatit svůj život díky jedinečným zkušenostem s vozem této značky.

Od nynějška bude slogan „Confidence in Motion“ jádrem všech aktivit značky Subaru. Jako první krok FHI představí vývojovou studii ztělesňující nový slogan značky. Koncept se objeví na autosalonu 2010 v Los Angeles (dny pro novináře: 17. a 18. listopadu, otevřeno pro veřejnost od 19. do 28. listopadu). Briefing pro novináře za účasti Ikua Moriho, prezidenta a výkonného ředitele FHI, je naplánován na středu 17. listopadu ve 12:20 na stánku Subaru.


MR2011 WRX STI

Nový slogan značky Subaru Zahalený nový koncept Subaru 

Sspolečnosti Fuji Heavy Industries Ltd.
Koncern Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), výrobce automobilů Subaru, je předním japonským výrobcem s dlouhou historií technologických inovací, které se opírají o zkušenosti z letecké divize koncernu. Výroba automobilů je jedním z hlavních pilířů koncernu, ale i ostatní divize HFI – Aerospace, Industrial Products a Eco Technologies – nabízejí širokou paletu produktů od motorových agregátů přes generátory, vozy technické údržby po malá letadla, základní komponenty osobních letadel či větrem poháněných generátorových systémů. FHI si vydobyla celosvětové uznání za technologii stálého pohonu všech kol AWD a ploché motory Subaru s protiběžnými písty. Firma je rovněž na špici vývoje ekologických technologií a zasazuje se o celosvětovou ochranu životního prostředí.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu