Vyhledávání

Výsledky Citroënu v České republice za rok 2008 ve znamení menší stagnace

Výsledky Citroënu v České republice za rok 2008 ve znamení menší stagnace

Výsledky značky Citroën v České republice za rok 2008

Po úspěšném tažení značky Citroën na českém trhu v posledních letech, které byly ve znamení významného nárůstu prodejů vozů této značky, došlo k určité stagnaci během druhého pololetí roku 2008. Tuto stagnaci přičítáme na vrub přicházející ekonomické krizi, která zasáhla český automobilový trh v posledním čtvrtletí roku 2008. Pokles obchodní aktivity firem se promítal do zmrazení investic a tedy i do poklesu nákupu nových vozů pro firemní automobilové flotily.

I v těchto ztížených podmínkách dosáhla značka Citroën prodeje 10 024 nových vozů, což znamená podíl na českém trhu ve výši 4,92%. Zvýšení prodejů jsme zaznameli zejména v segmentu malých vozů, kde dosáhly úspěchu modely C1 a C3, a také v segmentu F1, kde bodovalo užitkové Berlingo a Nemo. Takový vývoj znamená obrat zákazníků k segemntům levnějších vozů.

Citroën tak dosáhl na 6. příčku na českém trhu.

Nejprodávanějším modelem byl Citroën Berlingo s 2 295 prodanými kusy, na druhém místě pak Citroën C3 s 2 172 prodanými vozy a na třetím Citroën C4 s 1 718 prodanými vozy.
Značka Citroën si také udržela prvenství v segmentu MPV, kde s modely C4 Picasso, C4 Grand Picasso a Xsara Picasso drží první příčku ( 1 207 prodaných vozů).

Zdroj informací : SDA


Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

 

Fotogalerie

Nový C3 Picasso

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu