Vyhledávání

Výsledky Citroënu v Českz za první pololetí roku 2009. Téměř 4000 prodaných vozů

Výsledky značky Citroën v České republice za první pololetí roku 2009

I v podmínkách ekonomické krize, kdy trh s novými vozy v ČR zaznamenal proti stejnému období roku 2008 pokles o 12,4%, dosáhla značka Citroën za prvních šest měsíců celkového prodeje 3916 nových vozů, což znamená podíl na českém trhu ve výši 4,4%.

Zejména se nám daří udržet pozici na trhu LUV, kde se náš podíl za toto období zvýšil o 0,59%. Výrazně vzrostl prodej modelu Nemo užitkové v segmentu F1 (a to na více než dvojnásobek).

Pokud jde o prodej osobních vozů, zde se nejvíce dařilo modelu C5, který zaznamenal nárůst prodejů o více než 70%. Svědčí to o úspěchu nové C5, která se na náš trh dostala v květnu 2008.
Slibně se vyvíjejí prodeje nového malého MPV C3 Picasso, které překonávají naše očekávání.

Naším nejprodávanějším modelem byl Citroën Berlingo s 1085 prodanými kusy, na druhém místě pak Citroën C3 s 671 prodanými vozy a na třetím Citroën C4 s 598 prodanými vozy.
Značka Citroën si také udržela prvenství v segmentu kompaktních MPV, kde s modely C4 Picasso, C4 Grand Picasso a Xsara Picasso drží první příčku ( 526 prodaných vozů).

Prodej vozů značky také podpořilo v poslední době zavedené « citroënovné ».

Zdroj informací : SDA

 


Martina Bedrnová
PR manager
Citroën Česká republika, s.r.o.

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu