Vyhledávání

Webový magazín Citroënu oslavil 10 milionů návštěvníků

Webový magazín Citroënu oslavil 10 milionů návštěvníků

„STREET MAPPER“ CITROËNU ODKRÝVÁ ZÁKULISÍ ARSENALU A ZAZNAMENÁVÁ JIŽ VÍCE NEŽ 10 MILIONŮ NÁVŠTĚVNÍKŮ

Webový magazín „Street Mapper“, který společnost Citroën spustila v dubnu 2010, se setkal s mezinárodním ohlasem a dodnes ho navštívilo již více než 10 milionů návštěvníků. Díky tomuto zábavnému programu, který je zpracován jako městský průvodce, můžete na palubě vozu Citroën DS3 navštívit ta nejzvláštnější místa velkých evropských měst. Dva poslední díly jsou věnovány legendárnímu londýnskému fotbalovému klubu Arsenal.

27 předchozích epizod programu „Street Mapper“ se odehrálo v Paříži, Berlíně, Londýně, Bruselu, Římě a Barceloně. Osobnosti ze světa umění, designu, módy a sportu zde návštěvníkům internetu odhalovaly svá oblíbená místa. V Citroënu DS3, městském autě výrazného stylu, jsou zabudovány kamery „Street Mapper“, které vás dostanou do netypických míst vytvářejících současnou městskou kulturu i trendy zítřka.

Největší návštěvnost byla zaznamenána ve Velké Británii, která se tak z velké části podílí na mezinárodním úspěchu projektu Street Mapper, jež zaznamenal již více než 10 milionů návštěvníků. Slavný fotbalový klub Arsenal, který je partnerem Citroënu ve Velké Británii, otevírá exkluzivně své brány týmům projektu „Street Mapper“, aby zde natočily dva díly celé věnované zákulisí londýnského klubu.

Ray Parlour, který u „Gunners“ odehrál 12 sezón, seznamuje tým „Street Mapper“ s významnou etapou historie Arsenalu a odhaluje zázemí stadionu Highbury Stadium, kde klub sídlil do roku 2006. Za volantem vozu Citroën DS3 poté návštěvníky provede do slavného stadionu Emirates Stadium, kde mohou zažít jedinečnou atmosféru šaten londýnských fotbalových hvězd.
V posledním díle pozve sportovní novinář a fanoušek Arsenalu Philippe Auclair návštěvníky do neobyčejných míst, kde se po zápasech scházejí fanoušci s hráči. Prohlídka v barvách stoletého fotbalového klubu se odehrává v restauracích, barech, diskotékách a dokonce i u kadeřníků.
Všechny díly jsou k dispozici on-line na adrese www.ds3streetmapper.citroen.com


Značka Citroën
Kreativní a dynamická značka Citroën uvedla v roce 2010 na trh první model nové řady Citroën DS3, která se letos obohatí o vozy DS4 a DS5. Citroën, který se opírá o 90 let „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility. Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.

PR

 

Fotogalerie

Test Citroenu Crosser u německého Nurburgringu

foto Pavel Douša, Pavel Puštějovský a Jiří Fiala

Další fotografie 1 2 3 4

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu