Vyhledávání

Zelená pečeť pro šedesát autorizovaných obchodníků s vozy Škoda

Zelená pečeť pro šedesát autorizovaných obchodníků s vozy Škoda

Zelená pečeť pro autorizované obchodníky Škoda

Šedesát obchodníků prodejní a servisní sítě Škoda v České republice již obdrželo Ekologické osvědčení, tzv. Zelenou pečeť, za šetrný přístup k životnímu prostředí.

Škoda Auto vede autorizované prodejce k šetrnému chování vůči životnímu prostředí systematicky.
Díky zavedenému systému řízení v této oblasti tak získávají obchodníci Škoda mimo jiné i nezanedbatelnou konkurenční výhodu.

Ekologické osvědčení (Zelenou pečeť) prodejcům uděluje mladoboleslavská automobilka na základě nezávislého auditu plnění předpisů pro ochranu životního prostředí. Certifikace je dobrovolná, obchodníkům ovšem přináší řadu výhod. Poradenský servis automobilky jim navíc pomáhá lépe se orientovat v oblasti legislativních požadavků na ochranu životního prostředí.

Význam uplatňování šetrného přístupu k životnímu prostředí v prodejní a servisní síti Škoda názorně dokumentují údaje za rok 2009. Celkem bylo u obchodníků Škoda v České republice sebráno a následně využito 95 tun starých pneumatik, 195 tun autobaterií, 1355 tun motorových a převodových olejů. Rovněž bylo sebráno a zpracováno celkem 7218 tun starých vozidel Škoda. Škoda Auto navíc zajišťuje také sběr a recyklaci autoskel. Jen za rok 2009 to bylo celkem 300 tun.

Koncept ochrany životního prostředí u obchodníků Škoda v České republice byl zpracován již v roce 1996. Je zaměřen na oblast odpadového hospodářství, ochrany vod, ovzduší a zdraví, na recyklaci automobilového odpadu a starých automobilů.

Stěžejní nástroje pro dosažení odpovídajícího přístupu obchodníků Škoda k ochraně životního prostředí tvoří poradenský servis a zavedení systému řízení ochrany životního prostředí. Na základě pozitivních výsledků jejich důsledného uplatňování, je pak obchodníkovi za jeho šetrné chování k životnímu prostředí uděleno Ekologické osvědčení.

Platnost osvědčení je jeden rok. Po dalším přezkoušení je prodloužena o další rok a po uplynutí dvouleté zkušební doby a při splnění všech nezbytných podmínek pak ještě na další dva roky. Podle Marko Kosoviče, specialisty na ekologii v servisní síti z oddělení prodejního a servisního marketingu Škoda Auto je Zelená pečeť určitě dobrou reklamou pro servis, především ale slouží zákazníkům pro lepší orientaci při výběru servisu.

Škoda auto

PR

 

Fotogalerie

Autosalon Brno 2009 a Škoda objektivem Karla Kolečka

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu