Vyhledávání

Ženeva 2009: Hostesky na stánku Chevrolet nosí vítězné návrhy ze soutěže

Autosalon Ženeva 2009: Hostesky na stánku Chevrolet v Ženevě nosí vítězné návrhy ze soutěže


• Kostýmy jsou týmovou prací třech mladých studentek z Vídně
V roce 2008 pokračoval Chevrolet druhým ročníkem soutěže „Young? Creative? Chevrolet!" (YCC), která je určená studentům uměleckých škol různého zaměření z celé Evropy. Veřejnost i novináři, kteří navštíví letošní autosalon v Ženevě, budou moci posoudit výsledky této iniciativy: Hostesky na stánku automobilky Chevrolet mají na sobě modely, které zvítězily v kategorii „Móda", což je jedna z pěti disciplín soutěže YCC.

Šaty hostesek vytvořily společně Alexandra Jeller (23), Katharina Perkhofer (20) a Melanie Winkler (21) ze školy Kunstuniversität Linz, Modeschule Hetzendorf, sídlící ve Vídni.

Porota soutěže „Young? Creative? Chevrolet!" vybrala právě jejich model, protože je moderní, kreativní a poutavý. Podle poroty dávají blýskavé bílé linie modelům nádech originality, dělají jej svěžím a sportovním, takže vítězný model velmi dobře reflektuje hodnoty soutěže „Young? Creative? Chevrolet!"

Tři studentky získaly za vítězství odměnu 1000 EUR a začátkem září 2008 odjely do Paříže, kde se střetly s francouzskou návrhářkou Virginie Lescure, se kterou se zúčastnily známého týdne francouzské módy „Prêt-à-porter", což je nejdůležitější evropská přehlídka módy. „Bylo pro nás velkým zážitkem vidět, jak módní veletrh vypadá a jak je organizovaný. Získaly jsme praktické zkušenosti a střetly jsme se s profesionály z oboru," říká Alexandra Jeller.

„Možnost ukázat práci Alexandry, Kathariny a Melanie v reálném životě je výborný moment - dokazuje, jak kreativní, talentovaní a nadšení dokážou být mladí lidé," říká Wayne Brannon, viceprezident GM Europe odpovědný za značku Chevrolet. „Soutěž je velmi úspěšná a já jsem nadšený kvalitou vítězných projektů ve všech disciplínách. „Young? Creative? Chevrolet!" je iniciativa, která se velmi dobře hodí ke značce Chevrolet. Máme zájem ji rozšířit a nalézt ještě více možností pro aplikace myšlenek a projektů, které v ní vznikají."

Vítězové druhého ročníku soutěže „Young? Creative? Chevrolet!", která obsahovala kromě módy i čtyři další oblasti umění (fotografie, video, vizuální umění a interiérový design), byli vyhlášení a ocenění v září 2008 na velké slavnosti v Národním muzeu kina v renomovaném Mole Antonelliana v italském Turínu.

Třetí ročník soutěže se již začal a pro rok 2009 se do něho zaregistrovalo 119 škol. Více informací o soutěži lze najít na http://www.youngcreativechevrolet.com/.  


PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu