Ženeva 2011: Designová studie Škoda naznačuje další etapu vývoje
Designová studie naznačující další etapu vývoje
Prostřednictvím designové studie nechává ŠKODA nahlédnout do budoucnosti tvarů svých vozů. Ekonomické cíle, které si automobilka stanovila, vyžadují novou orientaci navazující na více než 110letou tradici firmy. Použití moderních stylistických prvků a nejaktuálnější techniky je pak logickým krokem. Designová studie dává tvar požadavkům růstové strategie jasně definovanými rysy, maximální pečlivostí a láskou k detailu.
Designová studie si vybírá charakteristické prvky designu značky ŠKODA a posouvá je směrem do budoucnosti. Dlouhý rozvor a krátké převisy karoserie jsou základem úspěšné architektury vozu. Obojí umožnilo vytvořit nadprůměrný vnitřní prostor a propůjčit vozu ve spojení s dynamickou linií střechy vysokou dávku optické suverenity. Plynulé napojení pátých dveří signalizuje promyšlenou funkčnost celého automobilu. Vysoká užitná hodnota při každodenním použití a výrazná variabilita interiéru jsou klasickými hodnotami značky, které jsou zde nově interpretovány v modernější podobě. Mřížka chladiče s decentně lesklým povrchem symbolizuje estetickou předlohu značky, když její jemné lamely připomínají napnuté struny harfy.
Video ke stažení ZDE (wmv; 15 MB)
Škoda auto