Vyhledávání

Změny ve vedení obchodního ředitelství pro Evropu ve společnosti Citroën

JMENOVÁNÍ: Christophe Musy v čele obchodního ředitelství pro Evropu ve společnosti Citroën a příchod Petera Weise na místo ředitele německé pobočky Citroënu
Christophe Musy, současný ředitel německé pobočky Citroënu, přebírá od 1. listopadu 2009 místo obchodního ředitele pro Evropu ve společnosti Citroën. Na tomto postu vystřídá Frédérica Banzeta, od června 2009 generálního ředitele společnosti, a v čele německé pobočky Citroënu jej v blízké době nahradí Peter Weis.

Christophe Musy, 42 let, absolvent Vysoké školy ekonomické a obchodní ESSEC a bakalář soukromého práva, nastoupil do společnosti PSA Peugeot Citroën v roce 1990. V letech 1997 – 2000 měl na starost evropské dovozce Citroënu a poté zastával do roku 2002 místo ředitele pobočky Citroën Belgie a Lucembursko. V roce 2003 byl jmenován zástupcem ředitele evropského vývozu. Od roku 2007 stál v čele německé pobočky Citroënu. Od 1. listopadu 2009 se ujme vedení obchodního ředitelství pro Evropu a jeho přímým nadřízeným bude Frédéric Banzet. Je členem představenstva společnosti Citroën.

Pod jeho vedením zaznamenal Citroën v Německu historický výsledek, kdy byl na konci srpna 2009 jeho podíl na trhu téměř 3 %.

Peter Weis, 51 let, německé národnosti, absolvent Univerzity v Hamburku s titulem MBA. V roce 1986 začala jeho kariéra v automobilovém průmyslu v rámci skupiny Fiat. Zastával různá místa na obchodním a marketingovém ředitelství nejprve do roku 2001 v Německu a potom v různých zemích. Od roku 2005 je ředitelem prodejního koncernu Kittner působícího v oblasti automobilů. V blízké době bude jmenován ředitelem obchodní pobočky Citroën Německo. Jako přímý podřízený Frédérica Banzeta bude jmenován členem představenstva společnosti Citroën.



Značka CITROËN
CITROËN, který se opírá o 90 let technologických inovací a automobilové kreativity, nabízí svým zákazníkům moderní komplexní řadu osobních a užitkových vozů. Značka je díky vozu C4 Picasso evropským lídrem mezi kompaktními MPV a s vozem C1 se řadí do čela vozů s emisemi max. 110 g CO2/km. CITROËN v roce 2008 znamená 8 000 kontaktních míst, 13 500 zaměstnanců a 1 356 000 prodaných vozů. V roce 2009 se značka pustila do komplexního projektu transformace: nová identita, nové vztahy se zákazníky, nová řada produktů – řada DS.

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu