Vyhledávání

Značka Citroën posiluje své partnerství ve světě fotbalu

Citroën posiluje po Arsenalu a francouzské reprezentaci své partnerství ve světě fotbalu

Nová partnerství ve Francii

V loňském roce Citroën oznámil své oficiální partnerství, které podepsal na dobu 4 let s Francouzskou fotbalovou federací a reprezentačním týmem. Cílem tohoto odvážného kroku bylo podílet se na nové historii týmu „Modrých“ a podpořit jej na mistrovství Evropy v roce 2012 a na mistrovství světa v roce 2014. Citroën, pro který jsou typické hodnoty jako je odvaha, kreativita a náročnost, jde dnes ještě dál a rozhodl se své vztahy se světem fotbalu ještě posílit. Ve Francii se spojil se dvěma čelními týmy 1. ligy: Paris Saint-Germain a Olympique Marseille.

Podpisem dohody s klubem Paris Saint-Germain pro sezónu 2011/2012 se Citroën k partnerství , díky kterému bude možné v soutěži Citroën Golden Barre vyhrát několik vozů Citroën C1. Soutěž se bude odehrávat v přestávce mezi poločasy zápasů 1. ligy na hřišti klubu v Parc des Princes.

Citroën současně vstupuje do partnerství s dalším legendárním klubem, Olympique Marseille, a to na 2 roky. Od 16. listopadu budou moci hráči obou týmů usednout za volant vozů Citroën DS4, které dostanou k dispozici!

Při zápasu mezi oběma týmy, který se odehraje 27. listopadu, značka toto dvojnásobné partnerství ještě posílí – vyrobí dva jedinečné vozy Citroën DS3, každý v barvě jednoho týmu! Citroën DS3 Olympique Marseille bude od 14. listopadu možné vyhrát na facebookové stránce Citroën France (www.facebook.com/Citroen.France), zatímco model Paris Saint Germain bude možné vyhrát při odvetném zápase (duben 2012).



… a mimo Francii

Celosvětový sport si zaslouží mezinárodní partnerství! Citroën proto podpoří i několik klubů mimo území Francie.

Na britských ostrovech značka prodlouží své partnerství s první anglickou ligou, které bylo zahájeno v roce 2008 a podepisuje novou tříletou smlouvu s londýnským klubem Arsenal FC.

Na Sicílii podepsal Citroën první partnerství s italským fotbalem a stal se na dva roky oficiálním dodavatelem klubu 1. italské ligy Palermo Calcio. Celému týmu nabízí možnost jezdit ve vozech Citroën DS3, DS4 a DS5 a u sicilských prodejců připravil exkluzivní akční nabídky určené pro registrované fanoušky klubu!

A konečně v srdci Evropy, v rakouské Vídni, se Citroën stal na 3 roky oficiálním partnerem klubu FK Austria Wien.

Tento komplexní závazek činí ze značky Citroën významného partnera světa fotbalu!




Značka Citroën
Značka Citroën vznikla před 90 lety pod pařížskou Eiffelovkou. Tato kreativní a dynamická značka uvedla v roce 2010 na trh model Citroën DS3, který se setkal se skutečným obchodním úspěchem, na začátku roku 2011 následoval model DS4. Do konce roku 2011 se řada obohatí o vůz DS5. Citroën, který se opírá koncepci „Kreativní technologie“, má ve své nabídce dva plně elektrické vozy, vozy využívající mikrohybridní technologii e-HDi a brzy i technologii „Full Hybrid“ – Hybrid4. Tyto technologické novinky nesou své ovoce i v mistrovství WRC, kde již Citroën získal 6 titulů v Poháru konstruktérů. Značka inovuje i v oblasti služeb a přichází se službou Citroën Multicity, představující její nabídku mobility.
Citroën, to je 10 000 kontaktních míst pro zákazníky, 11 500 zaměstnanců, zastoupení v 80 zemích a 1 460 000 vozů prodaných v roce 2010.


* za podmínky, že FIA zveřejní oficiální výsledky

 

PR

 

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu