Vyhledávání

Čápův AVIA FUTURE team se letos neztratil na domácích ani na evropských tratích

Čápův AVIA FUTURE team se letos neztratil na domácích ani na evropských tratích
CROSS CLUB PŘELOUČ                                                TEAM AVIA FUTURE
 
Mistrovství Evropy a Mistrovství České republiky v TRUCK TRIALU 2011
 
 Finančně nám zajistili průběh sezóny 2011 tito sponzoři a partneři - děkujeme:
  
EXCALIBUR ARMY spol. s r.o. Praha, stř. Přelouč – p. Jaroslav Strnad – hlavní partner a sponzor
AVIA ASHOK LEYLAND MOTORS s.r.o. , Praha
Martin Čáp, Štěpánov u Skutče
Luboš Doleček, Jablonné nad Orlicí
Metrostav a.s. Praha
Autodoprava Vladimír Šanda, Břehy
Autodoprava Libor Matějka, Jezbořice
Josef Hájek, Týnec nad Labem - Servis a prodej vozů AVIA a IVECO
AXL Semily, a.s.
Vladimír Hladík - Formanservis Velké Popovice
Martin Sokyra - Montplast Veselí
Marcela Šífová, Klenovka
Advokátní kancelář JUDr. Jaromír Vániš
UNIKOM Kutná Hora – STK s.r.o.
DOLAMOTO Ladislav Dokonal, Štěpánov u Přelouče
SUNOCO Jihlava – distribuce olejů
Lesnictví Vladimír Hejral, Poniklá

JARO s.r.o. Praha 9
VČE – montáže, a.s. Pardubice

Motormix.cz a TV Motormix - mediální partner

 
 Všem našim sponzorům bychom chtěli poděkovat za jejich podporu našemu závodnímu týmu. Přejeme všem do roku 2012 hodně zdraví, spokojenosti, štěstí a pracovních úspěchů. Přejeme si, aby naše vzájemná spolupráce pokračovala i nadále.
 
 Za Sportovní klub Gross Club Přelouč: Bohumír Čáp a Dana Hlínová

 

 
                                           Soutěže TRUCK TRIALU 2011
 
 
Gross Club Přelouč má již 13 let pod patronací závodní team AVIA FUTURE, který brázdí kopce nejen v České republice, ale i po evropských kolbištích.
V roce 2011 se tento team opět bil o přední umístění v TRUCK TRIALU ve složení řidič Bohumír Čáp a navigátor Dana Hlínová včetně odborného poradce Radovana Švandy a mechanika Rostislava Vacka. Poděkování patří našim sponzorům a dále mnoha dalším kamarádům , kteří se podíleli na stavbě nového vozu a fungování celého závodního teamu.

Mistrovství České republiky v Truck Trialu se skládalo ze šesti závodů. První z nich se uskutečnil v Milovicích, kde jsme si zvykali navzájem na novou navigaci, kterou od letošního roku zajišťuje Dana Hlínová. Zde jsme obsadili čtvrté místo. Více trestných bodů jsme získali z důvodu poškození dveří, které se otevřely a byli jsme v dané sekci diskvalifikováni. Druhý závod proběhl v Mohelnici v krásné lokalitě pod věznicí Mírov, kde jsme v předešlých rocích většinou vítězili nebo se i kouleli. Po urputném boji se silným soupeřem řidičem Tomášem Pražákem a špičkovým navigátorem Ondřejem Vodičkou ( mistři Evropy) jsme těsně skončili na krásném druhém místě. V následujícím třetím klání v Krásné Lípě jsme již soupeřům nedali šanci.

 Od prvního soutěžního dne jsme vedli až do konce poslední sekce, což nám zajistilo suverénní vítězství a následovala obrovská oslava. Další čtvrtý soutěžní víkend proběhl v Ostravě. Soutěž byla spojena s Mistrovstvím Evropy, kde jsme si započítali body za třetí místo v českém i evropském klání. Po těchto soutěžích jsme byli na celkovém třetím stupínku českého šampionátu. Následoval závod v Kunštátě, kde jsme skončili na druhém místě. Dosud vedoucí team v uskupení Pražák – Vodička skončil na třetím místě, což znamenalo, že v posledním boji budou soutěžit tři posádky o Mistra České republiky. Poslední závod se konal na Kladně, kam přijely též i dvě německé posádky. Po součtu bodů ze sobotní soutěže jsme vedli, oba německé teamy byly za námi v závěsu, což nám v tu chvíli zajišťovalo první místo v České republice. Bohužel při nedělní jízdě nás jedna z německých posádek předjela, tím pádem jsme se o jeden jediný bod stali vícemistry České republiky.

První závod na Mistrovství Evropy se konal v krásném alpském regionu v rakouském Kitzbühelu. Zde nás první den přivítalo krásné horské sluníčko. Bohužel při hlavním sobotním a nedělním závodu se mohutně rozpršelo, proto závody proběhly v nepříliš přívětivých podmínkách. Našemu teamu se zprvu dařilo. Po sobotním klání jsme si udrželi první místo, ale po nedělním nepříjemném sjezdu se urazila páka řízení a pro nás to znamenalo propad na čtvrtou příčku. Následující závod proběhl ve Francii v Montelieu, kam s námi cestovala početná skupina fanoušků. Závod se konal koncem května v krásném prostředí francouzského středohoří podél toku řeky Róny ve vinařské oblasti.

Místním zvykem bývá tradičně páteční korzo městem a posezení u starosty města, kde je celý team pohoštěn dobrým a kvalitním francouzským vínem. Zde jsme se umístili opět na čtvrtém místě, kde jsme ,,pověsili“ závodní Avii na balvany ve strmém výjezdu do kopce. Další soutěžní klání se konalo v Německu v Karsfeldu, kde jsme skončili na druhém stupni. V tomto závodu se vyplatila jízda na jistotu bez zbytečného riskování. Následoval závod v Ostravě, kde jsme se chtěli před domácím publikem blýsknout. Jeli jsme na 100 %, během celého víkendu jsme se pohybovali mezi prvním a čtvrtým místem, nakonec z toho bylo krásné třetí místo. Koncem srpna jsme odjeli do Rakouska do Niederösterreichu.

Tato lokalita se nachází poblíž hraničního přechodu Kaplice. Zde jsme vybojovali třetí příčku, což nás velice potěšilo v konkurenci osmi špičkových vozů Mercedes Unimog. Poslední soutěžní klání se konalo v Německu v Ofleidenu poblíž Frankfurtu nad Mohanem, kde jsme vystoupali na hezký druhý stupínek. Toto umístění nám zajistilo v kategorii S2 celkové třetí místo v evropských soutěžích.

 
 

 

Bohumír Čáp

 

Fotogalerie

Europa Truck Trial-Ostrava-Pavel Pustějovský

Další fotografie 1 2 3 4 5

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu