Vyhledávání

Jezdit ve stejném trucku jako úřadující mistři Evropy závodních tahačů v týmech? Žádný problém

Jezdit ve stejném trucku jako úřadující mistři Evropy závodních tahačů v týmech? Žádný problém

Běžní truckeři se mohou cítit jako úspěšní piloti

Jezdit ve stejném trucku jako úřadující mistři Evropy závodních tahačů v soutěži týmů? Žádný problém! Stejně jako jiní výrobci sportovních potřeb, motorek či automobilů nelení v případě velkého úspěchu připravit speciální edici pro fanoušky a veřejnost, tak úplně stejně zareagovala také automobilka Renault Trucks, která nás podporuje. Ta ale rozhodně netroškařila, jelikož přichystala právě kamiony v barvách našeho závodního týmu. Teď už si každý trucker může připadat jako evropský šampion, navíc se vším komfortem.


„Chtěli jsme sdílet toto vítězství se svými klienty, a proto jsme připravili právě limitovanou sérii Premium Route „Truck Racing“. Na jeho palubě může řidič využít všech jeho předností a kvalit, příznivé spotřeby, která je nejnižší ve své kategorii, a současně se ponořit do světa, kterému vévodí bohaté zkušenosti ze závodů tahačů,“ vysvětlil důvod edice prezident Renault Trucks Stephano Chmielewski.

Premium, tedy základ našeho závodního vozu, je pro běžného řidiče vyladěn právě do našich barev. Řidiči se mohou těšit také na jemné interiérové doplňky. Každé vozidlo je navíc označeno „2010 European Team Champion“, takže na silnicích nezůstane bez povšimnutí! „Zkratka „01“ na čelní stěně kabiny a bočním spoileru symbolizuje náš titul evropského šampiona. Stejné číslo vozí i závodníci, protože určuje pořadí z předchozího šampionátu. Střední část nárazníku v červené barvě mezi předními světlomety pak připomíná právě náš závodní speciál. Hliníková kola, loga Renault Trucks Racing, Meritor a našeho týmu MKR Technology už jen dokončují vnější vzhled tohoto vozidla. Jde opravdu o výjimečný design, ze kterého máme všichni v týmu radost, protože je perfektní, jak se Renault chopil našeho úspěchu. Pro nás je to pocta,“ řekl nadšeně manažer naší stáje Karel Neffe, když připomněl, že vozidlo slaví takový úspěch, že při prvním závodě v anglickém Doningtonu sloužilo jako zavádějící vozidlo před každým závodem.

Lahůdkou ve speciálu je i závodní motor DXi, který ukázal svoji převahu a spolehlivost v loňské závodní sezóně, je adaptován do sériové výroby, protože motory DXi 11 l a 13 l mají totožnou architekturu. „Více jak 80% závodního motoru se nachází v sériově vyráběném motoru, to jsou pravidla nařízené FIA,“ připomíná Maxime Lebech inženýr na motory.

http://mkr-technology.com/

 

Fotogalerie

Czech Truck Prix Most 2010, foto Pavel Douša

Další fotografie 1 2 3 4 5

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu