Vyhledávání

Mario Kress je po návratu z Francie v šoku. Přišla studená sprcha ....

Mario Kress je po návratu z Francie v šoku. Přišla studená sprcha ....
Mario je po návratu z Francie v šoku

Čtvrteční návrat ze závodního víkendu ve francouzkém Le Mans a následné exhibici v továrně Renault Trucks našeho šéfa Maria Kresse více než překvapil. Místo toho, aby si užíval pozitivní ohlasy vyplývající nejen z několika vítězství ve Francii, ale zejména ze senzačního závěru sezóny, kdy se našemu týmu podařilo získat celkové třetí místo v evropském šampionátu a současně stříbro a bronz v poháru konstruktérů, přišla studená sprcha v podobě zpochybňování dosaženého úspěchu. Zatímco v Mariově hlavě už kolují myšlenky a nápady na následující sezónu, náš český konkurent se stále zabývá minulostí.

„Jsem opravdu zaskočený. Neměl jsem ponětí, co se tady děje. Přes veškeré schůzky a diskuze o následující sezoně 2012 jsem se ani nedostal k internetu. Myšlenkami jsem už jinde. Přemýšlím, jaká zlepšení by pomohla našim renaultům zrychlit a bojovat příští rok o titul mistra Evropy v týmech i jednotlivcích,“ okomentoval situaci s překvapenou tváří Mario, kterého zaráží, že se stále hovoří o nešťastné nehodě ve třetím závodě v Le Mans, která se stala už takřka před týdnem.  „Zaráží mě to o to více, že náš tým MKR Technology nebyl v této nehodě vůbec zainteresován“ podotýká Mario a dále dodává: „Kdybych byl v pozici našeho českého konkurenta, situaci bych analyzoval jinak. V první řadě je důležité podívat se na vše z obou pohledů - z pohledu mého a ostatních účastníků nehody.

K tomu je potřeba získat co nejvíce informací – videa, fotografie, informace od pilotů týmu i konkurenčních atd. Jelikož vznikají různé teorie, dal jsem si tu práci a nehodu jsem po získání potřebných materiálů sám zanalyzoval. Podle mého názoru se první chyba stala již při startu, kdy se Davidu Vršeckému startujícímu z prvního místa nepovedl start. Posléze jsem se dozvěděl, že protočil kola. Samozřejmě na toto zareagovali jeho konkurenti a snažili se ho předjet, což je ostatně normální reakce v každém motoristickém sportu. Tím se piloti Albacete a Janiec startující za Vršeckým dostali vedle něj. Albacete se snažil využít situace a získat co nejlepší pozici. Přesto, že měl spoustu místa na pravé straně, stočil volant doleva směrem na Janieca. Přirozená reakce Vršeckého byla, že stočil volant opačným směrem proti Janiecovi, jelikož se pokoušel udržet svoji pozici. Janiec, který byl sevřený jako sendvič mezi těmito piloty, se snažil z této situace vyváznout a zůstat v závodě tím, že začal brzdit. Poté následovala hromadná kolize, která by se podle mého názoru nestala, kdyby Antonio Albacete zůstal ve své stopě a nestočil volant doleva. Vše se ale odehrává v desetinách sekundy a samozřejmě po válce je každý generál.“

Podle Mariových slov je škoda, že management našeho českého konkurenta nepočkal, až vychladnou emoce, a nedal si tutéž práci zhodnotit situaci s chladnou hlavou. Z příběhů, které byly uveřejněny na několika frontách, jako je facebook, tisk či webové stránky, je také patrný útok na náš tým a i osobní útok na našeho šéfa Maria Kresse. „Některá vyjádření našeho konkurenta na jeho webových stránkách ani nechci komentovat, jelikož nechci rozpoutat žabomyší válku a být celému světu truckracingu a jeho fanouškům pro smích. Kdybych já byl v pozici týmového šéfa naší konkurence, člověk, který publikoval takové nesmysly, by pro mě nepracoval už ani minutu,“ uzavřel diskuzi Kress.

 

http://mkr-technology.com/

 

Fotogalerie

Le Mans 2011 a velká truckerská havárka

a její následky pro Buggyru Vršeckého, foto týmu

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu