Vyhledávání

Předčasný nedělní konec Vršeckého po šíleném ataku Janieca. Slušné body Levetta

Předčasný nedělní konec Vršeckého po šíleném ataku Janieca. Slušné body Levetta

 Nedělní fraška



Vítězství v super pole! Předčasný konec Vršeckého po šíleném ataku Janieca. Slušné body Levetta. A také celkové spokojenost s představením v Le Mans! Takto lze z hlediska Buggyry charakterizovat závěrečný den truckového šampionátu.


Měřený trénink

Je snadno pochopitelné, že na základě včerejšího rekordního zápisu nastoupil David do měřeného tréninku v absolutní pohodě. Do super pole se kvalifikoval sedmým nejrychlejším časem. „Trať byla tradičně mokrá, nemělo cenu pouštět se do větších akcí,“ vysvětloval Vršecký před kláním nejrychlejší desítky.

Super pole ovšem bylo z pohledu dvojnásobného mistra Evropy o jediné drtivé akci. Řeč je pochopitelně o nejrychlejším kole, ve kterém se David dostal pod hranici 2:08.000 sekundy. Zbytek super pole byl pak o tom, kterak se konkurence marně snaží připravit David Vršeckého o druhé pole position této sezóny. David Vršecký: „Dobrá práce. Přijel jsem si to do Le Mans užít. A zatím si užívám.“

Chris Levett postoupil do pole position z devátého místa. V jeho průběhu si o jednu příčku pohoršil. Do pohárového závodu tak odstartoval z páté řady.

Cup Race 3

Bohužel užít si posledního dne skvěle rozjetého závodního víkendu nebylo Davidovi dopřáno. Hned po startu pohárového závodu se totiž stal první obětí málo vídané kolize. „Trefil mě evidentně přemotivovaný Janiec, kterému bylo dopřáno startovat ze třetího místa. Pak přišel dominový efekt,“ popisoval David úvod mega crashe, jehož oběťmi se postupně stali kromě Vršeckého Albacete, Nittel, Oliver, Lvov a Makkinem. „Teď se k tomu nechci vyjadřovat. Nejednalo by se zrovna o diplomatická slova. Pokud vím, Antonio s Uwem skončili v nemocnici. Snad budou v pořádku.“

Podle šéf mechanika Vojty Loupala je další Vršeckého účast v závodě vyloučena.“Pomineme-li, že kabina je plná kamení z kačírku, je vůz zcela zdevastovaný. Něco takového jsem hodně dlouho neviděl. A doufám, že hned tak neuvidím.“

Chris Levett podal po obnoveném startu velmi dobrý výkon a nakonec obsadil cenné šesté místo.

Cup Race 4 


V  posledním závodě sezóny hájil barvy Buggyry pouze Chris Levett, který nakonec dojel šestý. Depo ovšem bavila podstatně více taškařice týmu MKR Technology. Poté, co totiž Janiec v předchozím závodě zlikvidoval Vršeckého, svitla Markusi Östreichovi šance na zisk čtvrtého místa. Zvláště poté, co kromě Vršeckého odepsal Janiec i Albaceteho s Nittelem. „To, že Markus startuje z osmé pozice, pro něj nebude problém. Má hodně domestiků,“ smál se před jízdou s hendikepem Vršecký. „Mám radost, že navzdory Janiecovi žiji a Antonio s Uwe jsou v pořádku. A gratuluji Östreichovi ke čtvrtému místu, o kterém mi až tak moc nešlo. Zdraví především.“

Jak David řekl, tak se stalo. Jezdci MKR Technology se projevili jako dokonale sehraný tým, způsob, kterým v té době vedoucí Bosiger vyvedl druhého Kisse a zajistil tak vítězství Östreichovi neměl chybu. Ve prospěch Östreicha tak při stejném bodovém zisku hovořil větší počet pohárových triumfů. „Připojuji se k Davidově gratulaci. Kdybychom věděli, co všechno jsou někteří z nás ochotni udělat pro zisk třetího místa v týmech a čtvrtého v individuálním šampionátu, tak bychom snad dnes ani nestartovali. Mohli jsme ušetřit spoustu peněz za zničené auto, dva jezdci by neskončili v nemocnici,“ doplnil Davida týmový manažer Jan Kalivoda.




Výsledky

Měřený trénink Cup Race 1 Cup Race 2 Body



David Vršecký 1 nedojel nestartoval 0

Chris Levett 10 6 6 12



V mistrovství Evropy tahačů 2011 obsadil David Vršecký ziskem 287 bodů páté místo. Chris Levett vybojoval v průběhu sezóny 124 bodů, což stačilo v konečném účtování na osmé místo.

 

Buggyra

 

Fotogalerie

Buggyra v Le Mans 2011

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu