Vyhledávání

Uplynulý truckerský víkend v Misanu pohledem Mario Kresse

Uplynulý truckerský víkend v Misanu pohledem Mario Kresse

Mario: Konkurenti odvedli fantastickou práci, ale kluci se snažili dělat maximum
24.5.2011

Pravidelně palce drží pevně sevřené v pěst. Závod co závod, trénink co trénink, kdy jeho piloti šlapou na plyn jím sestavných Renaultů, se on stále drží svého rituálu. Šéf naší stáje Mario Kress prostě každý závod prožívá naplno a se svým týmem také tak pracuje, aby mohl být právě on tím, kdo bude diktovat tempo evropskému šampionátu závodních tahačů. Po druhé zastávce v italském Misanu však několikrát obrátil oči v sloup, ale na závěr se svojí bojovnou vlastností opět připomněl své krédo: „Inovace nemá limit, vše je jen otázkou času.“ Mario se prostě nikdy nevzdává a právě jakýkoli nezdar, je jeho motivačním faktorem na vytoužené cestě vítězit.


Mario, jaký pro tvůj tým byl uplynulý víkend v Misanu?

Jak to říci? Ne zrovna podle očekávání, protože jsme hodně testovali a byli připraveni velmi dobře. Mezi závody v Doningtonu a Misanu jsme byli v Mostě a jsem si na sto procent jistý, že vše bylo v dobré kondici. Bohužel, ve stejném čase se dokázala zlepšit také naše konkurence a musím říci, že před ní mám velký respekt. Jochen Hahn a Antonio Albacete odvedli fantastickou práci. I nám se povedlo udělat kus práce, zlepšit to základní, a to je rychlost. Sice ne o moc, tak o tři čtyři desetiny, ale vše je třeba dohnat. Samozřejmě, že tři desetiny jsou obrovská výhoda a hrají svoji roli třeba hlavně v hendikepovém závodě.

Jak jsi spokojený s výsledky jako takovými?
Pokud se na ně podívám v souhrnu, tak ty sobotní jsou akceptovatelné, nebylo možné vyhrát, protože Jochen a Antonio jeli prostě výborně. Pak jsme zase měli smůlu s naším „dobrým kamarádem“ Nittelem. Musím říci, že jsem s Davidem Vršeckým a Buggyrou cítil, protože Uwe udělal něco hrozného a každý, kdo viděl obrázky z té jejich kolize, se musel zděsit. To samé udělal před ním, když vyřadil našeho Bösigera. V Doningtonu navíc byl za svoji jízdu penalizován, ale podle mě dost měkce a tedy bez efektu.
V neděli jsme v měřeném tréninku odvedli výbornou práci. Co se týče jednotlivců, tak Adam po celý víkend předváděl skvělé výkony. Dvakrát byl čtvrtý, což je od nováčka v týmu naprosto perfektní. To samé v neděli, když vyhrál měřený trénink. Ale tak jak to v truck racingu bývá, ne vždy štěstí stojí na vaší straně. V prvním závodě došlo ke kolizi, kde Adam a Oese ztratili své pozice ze superpole a v odpoledním hendikepu Adamovi selhala technika, když mu odešel diferenciál. Tam teprve budeme věc analyzovat, protože si nejsem jistý, co se přesně stalo. Bösiger a Oestreich se snažili dělat maximum a díky tomu, k velké radosti týmu, také stáli oba na pódiu.

Co bude následovat před dalším závodem v Albacete?
Teď se budeme snažit analyzovat všechno, na co jsme přišli právě v Misanu a hlavně přemýšlet, jak udělat další krok a minimalizovat rozdíly v Albacete. Část týmu zůstává v Itálii, kde proběhne i servis našich aut a pak se rovnou přesouvá právě do Španělska. Vrací se tým motorářů, aby pokračoval v testování motoru na motorové brzdě a mohli jsme vyzkoušet několik konfigurací a najít ideální nastavení do Albacete.

 

http://mkr-technology.com/ 

 

Fotogalerie

Truckerské Missano 2011 a neděle v podání Buggyry

foto týmu

Další fotografie 1 2

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu