Vyhledávání

Testy

Test faceliftovaného Hyundai i20 s tříválcovým dieselem

Test  faceliftovaného Hyundai i20 s tříválcovým dieselem27.8.2013 - Faceliftovaný Hyundai i20 malým tříválcovým dieselem 1,1 litru. Za rozumnou cenu můžete mít úsporný malý vůz, s reálnou spotřebou mezi 4-5-ti litry nafty. Nabízí 55Kw a 180 Nm točivého momentu a díky tomu velmi slušnou dynamiku.

Test Peugeotu 208 1,4 HDI

Test Peugeotu 208 1,4 HDI24.7.2013 - Test Peugeotu 208, který byl představen loni na jaře 2012, letos v červnu se objevila sportovní varianta GTI. Ale tento vůz je z opačného konce nabídky s nejslabším úsporným dieselem 1,4 HDI o výkonu 50 kW. Testovaný vůz měl bohatou výbavu včetně navigace.

Test sedanu Hyundai Elantra s manuálem

Test sedanu Hyundai Elantra s manuálem1.7.2013 - Test rodinného sedanu Elantra, nabízí se bohužel pouze s jediným motorem -benzínovou 1,6-tkou, diesel není v nabídce. Při rozumné jízdě se Vám odmění nízkou spotřebou. Je přímým konkurentem Rapida, který nabízí větší a lépe přístpný kufr a širší nabídku motorů a výbav.

Test Peugeotu 301 HDI - nejlevnějšího dieselového sedanu

Test Peugeotu 301 HDI - nejlevnějšího dieselového sedanu25.6.2013 - Test levného rodinného sedanu. Testovaný vůz byl z nejdražích z nabídky - poháněl ho úsporný a silný motor 1,6 HDI a byl v nejvyšší výbavě Allure.

Test C-Elysee - nejlevnějšího sedanu Citroen

Test C-Elysee - nejlevnějšího sedanu Citroen4.6.2013 - C-Elysse je velký levný rodinný sedan, testovaný model se základním motorem tříválcem 1,2 litru můžete mít již od 230.000 Kč. Nabízí komfortně odladěný podvozek, velký kufr i interiér.

Rodinné české kombi s dieselovým motorem 1,6 to je Hyundai i30 CW

Rodinné české kombi s dieselovým motorem 1,6 to je Hyundai i30 CW19.5.2013 - Kombi Hyundai i30 druhé generace, proti první generaci vůz dospěl jak designově, podvozkově, nyní má výrazně větší kufr, což je pro české zákazníky - chataře, chalupáře, rodiny a sportovce hodně důležité. Testovaný model měl pod kapotou úsporný diesel 1,6 ve spojení s přesnou 6-ti stupňovou převodovkou.

Test Hondy Accord, sedanu střední třídy s motorem 2,2 D

Test Hondy Accord, sedanu střední třídy s motorem 2,2 D8.5.2013 - Rodinný sedan Honda Accord, který už se blíží konci své kariéry, premiéru si odbyl již před 5-ti lety v Ženevě 2008. Přesto se jedná výborný vůz s dobrým podvozkem a úsporným a výkoným dieselem o objemu 2,2 litru. Pod kapotou verze Type S je nejsilnější varianta se 180 koňmi.

Test Citroenu prémiové třídy DS s dosud nejvyšším označením 5 (DS5) s dieselovým HDI a automatem

Test Citroenu prémiové třídy DS s dosud nejvyšším označením 5 (DS5) s dieselovým HDI a automatem7.5.2013 - Prémiový Citroen řady DS, tentokrát č.5 zatím největší z řady, jedná se hatchback, který je o 4 cm kratší, než dvojková Octavie. Takže se nejedná o žádnou velkou limuzínu. Testovaný vůz měl bohatou výbavu a silný dvoulitrový diesel s šestistupňovým automatem.

Test Subaru XV tradičně se stálým symetrickým pohonem všech kol s dieselem boxerem 2,0

Test Subaru XV tradičně se stálým symetrickým pohonem všech kol s dieselem boxerem 2,06.5.2013 - Test Subaru XV jedná se v podstatě o nástupce Imprezy, jen je postaven na vyšším podvozku a spadá nyní mezi menší SUV. Zkoušená verze byla v základní výbavě měla výborný dvoulitrový diesel boxer a šestistupňovou manuální převodovku.

Test nové Hondy CRV s 2,2 dieselem s manuální 6-ti stupňovou převodovkou

Test nové Hondy CRV s 2,2 dieselem s manuální 6-ti stupňovou převodovkou1.5.2013 - Test SUV CRV nové generace, vůz vypadá mnohem aktraktivněji a dynamičteji než předchozí generace. Jedná se o vůz s nejžádanější motorizaci 2,2 Diesel s manuální převodovkou v nejvyšší výbavě s pohonem všech kol.

Stránka 1 ...14 15 16 17 18 19 20 30 ...31
Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu