Vyhledávání

FIA Europen Hillclimb Cup v italském Chiazuntan: V první jízdě Vl. Vitver s WR12 havaroval

FIA Europen Hillclimb Cup v italském Chiazuntan:  V první jízdě Vl. Vitver s  WR12 havaroval
Dne 3. až 5. června 2011 se team SVC Náchod zúčastnil závodu v rámci FIA Europen Hillclimb Cup v italském Chiazuntan.

Do italského městečka se vydal team poprvé, a to s cílem pobrat body do celkového hodnocení šampionátu. Vědělo se, že to bude složité, protože konkurence v Itálii je v rámci skupiny vysoká a Lancie, Alfy, disponující pohonem všech kol a v rukou jezdců jako je Guliani, Pailer měly na předpovídaném mokrém povrchu jistě značnou výhodu.

A jak meteorologové hlásili, tak se i stalo. Sobotní tréninky na suchu a nedělní závod na vodě. Při prvním sobotním tréninku se objevila banální závada na elektroinstalaci. To, jak si stojíme s konkurencí, se dalo porovnávat tedy až při druhém tréninku, který se jel s notnou rezervou a Vláďa si zapsal třetí čas ve dvoulitrech a do první desítky absolutně chyběl jen krůček. Ale díky rezervám z tréninků se vědělo, že se dá ještě dost zrychlit.

Nedělní závod se jel na součet dvou jízd. Bohužel, v první jízdě a v posledním měřeném úseku tratě Vláďa s WR-12 havaroval. Tuto havárii zavinilo počasí a tříkilometrová vzdálenost od depa ke startu před samotnou jízdou, kdy team na základě hustého deště zvolil novou speciální směs na vysokou vodu. Jenže po nájezdu do předstartovního prostoru byl závod na 55min zastaven přestalo pršet. Team již neměl šanci přezout a v poslední části pneumatiky prostě přestaly plnit svoji funkci a vozidlo přestalo poslouchat svého jezdce.

Vláďa k závodu: "Věděl jsem, že startujeme na nové směsi pneu a že ji neznám. Snažil jsem se k nim v rámci možností chovat slušně, pořád jsem je chladil průjezdy vodou v horní části se o ně již tak neopíral,ale přiznám se, že jsem netušil, že odejdou bez jakéhokoliv varování. Na druhé straně nám radost, jaký se od Ústecké 21 udělal pokrok na autě, když si vezmu, že při druhém nasazení nového vozu do závodu jsem se držel v první jízdě do posledního měřeného úseku na 4. místě absolutně, dosáhl 3. nejrychlejšího měřeného času v E1, tak z toho mám radost. Momentálně závodí mechanici s časem a opravou vozu na šternberský závod Ecce-Homo a já již vím, že tento závod vyhrají a mohu vás na tento závod pozvat. Video z havárie najdete na našich webových stránkách.
 
 

 

 

 

                                                                                    S pozdravem V.Vitver
 
 
 
 

Fotogalerie

Vitverův vrchařský tým a vozy Lotus - jaro 2011

foto týmu

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu