Vyhledávání

Patnácté letošní vítězství Davida Komárka, tentokrát na trati Nová Bystrica

Patnácté letošní vítězství Davida Komárka, tentokrát na trati Nová Bystrica
TZ 2011 – 12 - Nová Bystrica – Kysucko-Oravský pohár - 2011
 
 
Patnácté vítězství Komárka, nedělní smůla Rybníčka
 
Tak lze hodnotit výsledky dvou nejlepších jezdců Liqui Moly Komvet Racingu na předposledním podniku letošního seriálu Liqui Moly Berg Cup 2011. Ten se jel na 5,2 km dlouhé trati v Nové Bystrici nedaleko Čadce jako Kysucko – Oravský pohár. Na startu se sešlo 68 jezdců se soudobými a 13 s historickými vozy.
 
Sobotní závod vyhrál s přehledem David Komárek s Normou M20F s náskokem téměř 10 sekund před Alešem Mlejnkem na formulovém voze Lotus. Třetí skončil Marek Rybníček na Mitsubishi Eclipse EVO 650. Do pořadí v elitní desítce se probojoval pátý Marek Zeman na šestkové evoluci Mitsubishi a devátý pak skončil Drahoslav Šubert na devítkovém Mitsubishi eskové třídy čtyřkolek nad 2000 ccm, kterou suveréně vyhrál. Tomáš Miniberger, jezdící ve stejné třídě, tento závod z důvodu pracovního vytížení vynechal. Vojtěch Staněk s Peugeotem 106 Maxi potvrdil výbornou formu a ve třídě E1 do 1600 ccm v obou závodech vyhrál. Smůla se tentokrát přilepila na Jiřího Špalka, kterému po první tréninkové jízdě sobotního závodu „odešel“ motor u jeho wrcového Mitsubishi a tím pro něj závody skončily.
 

Nedělního klání se zúčastnil absolutní vítěz   mezinárodního závodu - Dobšinský kopec 2011,který se jel týden před novobystrickcým závodem, Dušan Nevěřil. Ten patří k absolutní špičce mezi českými vrchaři. Představil se s vozem Norma M20FC, což je vůz nejnovější proveniece a je o několik evolucí ve předu před Komárkovou Normou. Přesto David na druhém místě nezůstal za Nevěřilem příliš vzdálen, po součtu časů dvou jízd zaostal o 3,32 sekundy. Sedmý skončil Martin Zeman a hned za ním byl Drahoslav Šubert. Z desítky nejlepších tentokrát vypadl Marek Rybníček. „V tréninkové jízdě jel vůz dobře (čas 2:08 min.). V první závodní jízdě jsem měl velké problémy s diferenciálem (čas 2:21 min.) a ve druhé se propálil píst a vůz jel pouze na tři válce (čas 2:10 min.) a tak jsem nakonec rád, že jsem závod dokončil. O tom, zda se mně podaří získat celkové třetí místo rozhodne až závěrečný závod v Divákách nedaleko Hustopečí v polovině září“ sdělil své dojmy posmutnělý Marek Rybníček.   

 

 
 
TZ Ligui Moly Komvet Racing
 
 

Fotogalerie

LMBT 2011 ve Šternberku

foto promotéra

Vaše komentáře

Bookmark and Share

MOTORA - autodíly za nejlepší cenu