Testy
Test Fabie Combi s motorem 1,6 TDI v nejvyšší výbavě Elegance
3.5.2011 - Test rodinného kombi Fabia s nejsilnějším nabízeným dieselem 1,6 TDI 77 kW v nejvyšší výbavě Elegance. Za týden jsem s touto plně vybavenou Fabii najel téměř 750 km.
Test Hondy Jazz s motorem 1,3
29.4.2011 - Test nejmenší Hondy na našem trhu, model Jazz, který je o 10 cm kratší než Škoda Fabia, přesto nabízí prostorný interiér a velký kufr.
Test Fabie v zelené verzi Greenline s novým motorem 1,2 TDI
20.4.2011 - Test Fabie Greenline - nejúspornější model Škody na trhu s novým motorem 1,2 TDI. Za týden jsem s tímto úsporným vozem najel 808 km.
Test SUV Škoda Yeti s nejslabším dieselovým motorem 2,0 TDI s předním náhonem
11.4.2011 - Test Škoda Yeti s nejslabším motorem 2,0 TDI s pouze předním pohonem. S vozem jsem najel víc než 1250 km s výbornou spotřebou, které by jiné SUV těžko dosáhlo. Bohužel příplatková výbava základní cenu velmi výrazně navýšila.
Nový malý exluzivní Citroen DS3 s turbodieselem 1,6 HDI
3.4.2011 - Test prvního Citroenu řady DS nové generace, další na řadě je větší DS4, který se objeví v nejbližsí době na našem trhu. K dispozici jsem měl nejsilnější naftovou variantu s bohatou výbavou. Jedná se o vynikající malý vůz.
Test nového Suzuki Swift s benzínovým motorem.
23.3.2011 - Test Suzuki Swift nové generace, která je téměř k nerozeznání od té předchozí. K dispozici jsem měl benzínovou variantu s motorem 1,25 v prostřední výbavě během testu jsem s tímto vozem najezdil přes 500 km.
Test Octavie s nejslabším motorem a základní výbavou
17.3.2011 - Testovaný model Octavie byl v základní výbavě Prima (s množstvím příplatkové výbavy) s nejslabším benzínovým motorem v nabídce - 1,4 MPI. S tímto rodinným vozem jsem najezdil přes 650 km.
Malý Ford Ka s benzínovým motorem 1,25 s bohatou výbavou ve verzi Digital
5.3.2011 - Test nejmenšího Fordu stále ještě relativně nového Káčka, který přišel po 12 letech výroby první generace. Měl jsem k dispozici jedinou nabízenou benzínovou variantu s motorem 1,25 se stylovou výbavou Digital. Za týden jsem s ním najezdil přes 570 km.
Test Peugeotu 207 HDI v prostřední výbavě Active
31.1.2011 - Na počátku roku 2011 mi prošel rukama velmi úspěšný model Peugeotu typ 207, navíc s vydařeným dieselovým motorem 1,6 HDI naladěným na 68 kW. S tímto úsporným vozem s dobrým podvozkem jsem za týden najezdil téměř 800 km v zimních podmínkách.
Test Focusu modelového roku 2010 s dieselovým motorem 1,6
25.1.2011 - Focus je na konci výrobního cyklu, již na jaře 2011 přijde na trh jeho nástupce. Přesto má ještě výběhový model co nabídnout, zvláště pak s úsporným dieselovým motorem 1,6 TDCi se kterým jsem najel 775 km se spotřebou 5,4 l.